Copywriting

Jsem duše zcela technická, ale již jako kluk, ovlivněný érou Vinnetoua, jsem si napsal takový krátký román o indiánech. Pak jsem si k drnkání na kytaru začal psát i texty k písničkám. Jak čas postupoval, a učit se vyjmenovaná slova už nebyla povinnost, čím dál víc jsem dbal na košatost, krásu a správnost rodného jazyka. Nezapomenu na Štěpána z Básníků, jak lehce rozvíjel věty a povyšoval suchá sdělení na poetickou úroveň. Podle reakcí okolí mé písmenkování dovede potěšit a není jen strohým sdělením podstaty věci.

Kromě kladného vztahu k češtině, která tvoří páteř obsahového sdělení, jsem se u mistrů oboru také naučil, jak v textu použít slova, která jsou k dané problematice nejvíce vyhledávaná. K větám, které budou mít hlavu a patu, tak přidám ještě to, že ti, co hledají téma uvedené na vašem webu, přijdou na vaše stránky dříve než na stránky konkurence.

Neumím to udělat příliš rychle, protože to musím udělat perfektně. A abych to udělal perfektně, musím nejdřív dokonale pochopit, o čem chcete článek mít a co má vašemu webu přinést. Musím si tedy s vámi popovídat a pak o tom popřemýšlet. Pokud půjde o téma, které mi není blízké, musím do něj nejdříve proniknout. Dále musím najít slova, která se k danému tématu nejčastěji hledají. Také je dobré prověřit, jak o podobných věcech píše vaše konkurence. Pak napíšu první nástřel, který se mi po dalším přečtení nejspíš nebude úplně líbit a budu ho přepisovat a vylepšovat. Nakonec k tomu řeknete také své a asi budeme ještě něco měnit. Pokud má mít text nějaký smysl a přínos, tak za půl hodiny ho nenapíše ani sebelepší profík. A já chci, aby smysl a přínos měl.

Tento web používá pro zajištění své funkčnosti cookies. Co jsou cookies se dozvíte zde. Cookies si můžete ve svém prohlížeči zablokovat, ale pak nebudou tyto stránky plně funkční. Pokud budete pokračovat v prohlížení těchto webových stránek, pak vyjadřujete souhlas s použitím cookies.